Van St Foy-la-grande naar St Ferme. 36 k.m.

23 mei 2019 - Saint-André-et-Appelles, Frankrijk

Vanochtend vertrokken met goed weer voor een route van 26 k.m. . Het begon met veel afwisseling in het landschap. Eerst door wat bossen en daarna door de wijnvelden. Tussendoor wat dorpjes waar ik bij een oud vrouwtje kersen uit de boomgaard mocht plukken. Lieft een zak vol maar met twee handen een wandelstok wordt dat toch een beetje moeilijk. Maar het was wel aardig van haar. Votige week liep ik nog door wijngaarden van de Bergerac wijnen vandaag door die van de Bordeau. Toen Franciska mee liep waren de wijnranken nog kaal maar nu komen er al blaadjes aan en er wordt aan de wijnranken gewerkt. De bedoeling was dat ik ongeveer 26 k.m. zou lopen maar ergens is iets niet goed gegaan. Ik ben vanmorgen om 8. 00 uur begonnen met lopen en was om 17.30 uur op mijn overnachting.  Een beetje lang gelopen dus. Was niet de bedoeling. Morgen maar 13 k.m. kan ik mooi uitrusten

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Henk en Connie:
    23 mei 2019
    Succes morgen
  2. Charles:
    24 mei 2019
    Ook vanuit Italië blijf ik je volgen Joost. Effe elke dag kijken wat je hebt geschreven en kijken hoe je route loopt in vergelijking met die van mij 10 jaar geleden. Erg leuk. Fijn dat het weer beter is geworden, veel wandelgenot vandaag!
  3. Inge:
    24 mei 2019
    Wijnranken altijd een mooi gezicht. Veel plezier vandaag
  4. Alice Timmers:
    24 mei 2019
    mooie foto's weer. lekker lopen vandaag