Dag 58. Van Saint Ferme naar Saint-Hilaire-de-la-Noaille. 13 k.m.

24 mei 2019 - Saint-Hilaire-de-la-Noaille, Frankrijk

Hoewel ik gisteren  probleemloos ongeveer 37 k.m. gelopen heb heb ik vandaag toch weer ontzettend veel last van mijn blaar gekregen. Zo erg dat ik besloten heb om en paar dagen rust te nemen om de blaar te laten genezen. De bedoeling is wel dat ik daarna weer verder ga volgens schema. Dus de komende dagen geen nieuws meer. Helaas, maar het is niet anders.

1. Saskia:
    24 mei 2019
    Joh, dan is het net of je weekend hebt!
  2. Hild:
    24 mei 2019
    Wat jammer voor je Joost, dan maar uitrusten en het laten genezen!
  3. Henk en Connie:
    24 mei 2019
    Jammer voor je Joost . Maar daarna kun je hopelijk weer op pad .
  4. Inge:
    24 mei 2019
    He, 1 blaar op zo’n afstand, gewoon goed gedaan en voor nu even pas op de plaats
  5. Peter :Lammers:
    24 mei 2019
    één blaar maar op zo'n afstand,dat valt dan heel erg mee. Dan heb je heel goede schoenen en goed getraind voordat je aan deze tocht begon. Rusten is nu een verstandig besluit. Dan ga je straks weer sneller.
  6. Alice Timmers:
    24 mei 2019
    neem het er maar een paar dagen van, dan geniet je daarna weer extra als je weer op pad gaat. ik hoop wel dat je deze tijd in een leuke accomodatie zit.
  7. Peter :Lammers:
    24 mei 2019
    Ja Joost, het kan zijn dat je sok verkeerd zat,of dat je schoen toch ietwat knelde.
  8. Stans:
    24 mei 2019
    Verstandig besluit. Een paar rustdagen lijkt me überhaupt niet slecht. Maar wel balen op het moment zelf.
  9. Angela:
    24 mei 2019
    Goed dat je even stopt met lopen . Met een blaar is niet te lopen.
  10. Til en Maarten:
    26 mei 2019
    Goed om hiervoor rust te nemen! Ondertussen al weer 2 dagen verder. Al weer wat opgeknapt? Hopelijk heb je mooi weer, zodat je kunt genieten (naast het balen!).
  11. Theo Tebarts:
    28 mei 2019
    ik doe het jou niet na, veel succes Joost👍
  12. Henk en Connie:
    28 mei 2019
    Joost nog geen blog gekregen dus neem ik aan dat je voeten nog niet goed genezen zijn .succes als je weer gaat wandelen .
  13. Bernd:
    29 mei 2019
    Verstandig Joost. Hopelijk kun je je tocht snel weer vervolgen! Veel succes en geniet ervan!