Dag 56. Van Mussidan naar Sainte-foy-la-grande. 30 k.m.

22 mei 2019 - Port-Sainte-Foy-et-Ponchapt, Frankrijk

Gisteravond was waarschijnlijk de laatste keer dat de pelgrimgroep samen was. We hebben daarom met zijn allen samen gegeten en de laatste informatie uitgewisseld. Het was een zeer leuke laatste avond samen. Omdat het nu moeilijker wordt om een refuge municipal te vinden verspreidt de groep zich. Waarschijn zullen we elkaar pas weer in St-Jean-pied-de-port zien. Dat zou wel weer heel leuk zijn want we beginnen elkaar al aardig te kennen

Vanochtend  weer de boodschappen gedaan en aan de meest saaie dagroute begonnen. Het was alleen maar asfalt zodat de voetzolen het zwaar te verduren kregen. Daarbij liepen we ook nog door bos dus uitzicht was er ook niet. Het overnachtingsadres is gelukkig wel goed. Op een wijnchâteau en en de gîte is lekker groot. De koelkast staat vol met drank en de fles wijn is van het huis. Goed toch. Morgen weer verder en.proberen de overnachtingen tot aan zuid Frankrijk te regelen

1. Stans:
    22 mei 2019
    Jammer dat jullie afscheid moesten nemen. Misschien kom je ze nog tegen onderweg. Of in SJPdP. Flinke afstand vandaag, en asfalt. Gelukkig een gastvrij onderkomen. Ik hoop dat het boeken van overnachtingen lukt.
  2. Henk en Connie:
    22 mei 2019
    Voetjes omhoog en uit de koelkast een lekker wijntje/biertje. Je komt vast weer andere pelgrims tegen op je reis. Succes met het zoeken naar de volgende overnachtingen.
  3. Eveline:
    22 mei 2019
    Een wijnchateau klinkt heel goed als overnachtingsadres! Dat moet dan een goede fles wijn zijn :) Jammer van de saaie route maar er komt vast weer wat moois aan!
  4. Louis en Anneke Keijzers:
    22 mei 2019
    Jammer dat jullie uit elkaar gaan. Een beetje "pep" is nooit weg.
  5. Alice Timmers:
    22 mei 2019
    gelukkig wel wat beter weer ondertussen. en ik hoop morgen weer een mooie route
    geniet van je lekker wijntje