Oss

9 augustus 2019 - Oss, Nederland

Sinds mijn terugkeer naar huis ben ik bezig geweest om mijn blaar goed te laten genezen.  Nu hij genezen is heb ik besloten om op 18 augustus verder te gaan met mijn camino. Vanuit Zuid-Frankrijk naar Santiago  is ongeveer 750 km. daar wil ik 6 weken over gaan doen. vanaf 18 augustus ga ik ook weer deze blog weer gebruiken om mijn gebeurtenissen door te geven.

1. Stans:
    9 augustus 2019
    Ha Joost. Wat fijn om te horen dat je weer vertrekt!!! Met heel veel ervaringen van deel 1 van je tocht in je bagage. Veel plezier bij de voorbereidingen. En: wat je thuis laat is mooi meegenomen, maar dat wist je al.
  2. Henk en Connie:
    9 augustus 2019
    Fijn Joost dat je de tocht kunt vervolgen. Heel veel succes en wij blijven je volgen op je reis naar Santiago
  3. Margreet en Ruud:
    9 augustus 2019
    Goed te lezen dat je er weer klaar voor bent. En natuurlijk gaan we je prachtige verhalen weer volgen.
    Succes
  4. Peter :Lammers:
    Dag Joost,
    Fantastisch dat je weer op pad gaat. De kilometers zitten vast nog in je benen. Succes met de voorbereidingen. Ik ontvang je reisverslag heel graag. Gr Peter
  5. Inge:
    Toi toi toi
  6. Els Verhoef:
    9 augustus 2019
    Goed te horen dat je weer klaar bent voor het laatste stuk. Veel succes en wandelplezier !
  7. Piet en Antje:
    10 augustus 2019
    Mooi dat je tocht een vervolg gaat krijgen, dat zal beslist een goed gevoel geven. Blijf luisteren naar je lichaam dan komt het zeker goed. We blijven je volgen zij het iets minder frequent omdat we zelf ook in Duitsland op pad gaan. Groetjes Piet en Antje
  8. Joost Verbunt:
    10 augustus 2019
    Veel plezier. Ook in Duitsland is het heel mooi wandelen.
  9. Angela:
    Joost, Top dat jij de camino uit gaat lopen.Geniet van de laatste 6 weken
  10. Louis en Anneke Keijzers:
    11 augustus 2019
    Hallo alle volgers van Joost.
    Deze blog is vastgelopen en daarom gaat Joost verder onder het volgende adres:
    joostnaarsantiago2.reislogger.nl