Dag 51. Van Le Lac naar Thiviers. 32 k.m.

17 mei 2019 - Corgnac-sur-l'Isle, Frankrijk

Omdat het vandaag een zware tocht zou worden vanochtend na een heerlijk uitgebreid ontbijt bij de fam. Jonkers om 7.00 uur vertrokken. Hoewel de weersvoorspelling slecht weer aangaf was het vanmorgen heerlijk. Lekker zonnetje en niet te koud. De route was een beetje saai. Heuveltje op en heuveltje af. Dat heb ik de afgelopen week wel meer gehad. Alleen dat het vandaag om 11.00 uur begon te regen was anders. Ik had gehoopt op buien maar het is begonnen met regenen en het is niet meer opgehouden. Of dat het door de regen komt weet ik niet maar vandaag begonnen mijn voeten te protesteren. En dat is voor het eerst. Maar even aankijken hoe het morgen gaat.op de camping heb ik een stacaravan gehuurd want weer een blokhut met drie man delen zonder verwarming , water en douche zag ik toch met deze nattigheid niet zo zitten. Mijn kleren moeten wel weer droog zijn. Als je  met drie man in een blokhut zit gaat dat niet lukken met één klein verwarmingsplaatje als die het tenminste doet. Ook morgen wordt het een beetje spannend, niet om de afstand  maar of mijn voeten nog wel willen. We zullen zien.

1. Inge:
    17 mei 2019
    En anders een dagje langer in de stacaravan, voeten en regen is geen goede mix
  2. Stans:
    17 mei 2019
    Dat is vette pech, die regen. Droge en uitgeruste voeten is een absolute must. Soms is langzamer, sneller. Wat je verliest aan hersteltijd betaalt zich later weer uit. Een dag beter maar niet lopen valt niet mee 😢. En, bij rust: de voetjes omhoog.
  3. Henk en Connie:
    17 mei 2019
    Neem je rust Joost dan gaat het met je voeten ook beter . Sterkte en geniet van in je lekkere warme stacaravan
  4. Alice Timmers:
    17 mei 2019
    gelukkig een droog en warm plekje voor de nacht. hopen dat het morgen weer beter gaat
  5. Angela:
    17 mei 2019
    Wij duimen dat het morgen goed gaat!
    En dat alles dan weer droog is
  6. Joost Verbunt:
    18 mei 2019
    Dank je. Veel plezier op Bonaire. Doe de groeten aan de kinderen.