Dag 50. Van Flavignac naar Le Lac. 17 k.m.

16 mei 2019 - Châlus, Frankrijk

Vandaag maar een korte route omdat dat wat beter uit kwam i.v.m. de routes verder in de week. Het was knap koud vanochtend maar om 10.00ur kon het t-shirt wel weer aan en die is verder ook niet meer uitgegaan. De zon scheen de de dag. Heerlijk weer dus. Vannacht overnacht ik bij Nederlanders en er wordt nederlands gekookt. Aardappels met groente en een bal gehakt. Zal zeker smaken. Afgelopen nacht geslapen met drie Fransen lop een camping in een blokhut zonder verwarming, water en toilet, nu heb ik een appartement met alles er op en aan en voor eten en ontbijt wordt gezorgd. Wat een verschil. Maar wel weer leuk.

1. Els Verhoef:
    16 mei 2019
    Zo ga je van het ene uiterste naar het andere. Dan waardeer je de luxe vast extra. Succes met de reis !
  2. Henk en Connie:
    16 mei 2019
    Vandaag op de helft ? En dan bij Hollanders een heerlijke bal gehakt dat zal zeker smaken . Ook morgen weer succes Joost
  3. Joost Verbunt:
    16 mei 2019
    Over 100 k.m. zit ik op de helft. Ongeveer. Dat ben ik in Perigueux.
  4. Hild:
    16 mei 2019
    Klinkt heeel koud Joost, in een blokhut zonder verwarming!! Brrrrr.
    Nu lekker genieten van de “luxe” bij de Hollanders! 👍🏼
  5. Inge:
    Lekker van genieten
  6. Peter :Lammers:
    16 mei 2019
    Ook al zal het wel geen "Osse Bouwman-bal" zijn het zal je vast en zeker wel smaken. Stans en ik hebben op onze Rome tocht ook wel nachten gehad waarin het bitter koud was.En dan is het fijn als je daarna weer comfortabelkunt overnachten.
  7. Alice Timmers:
    16 mei 2019
    in ieder geval heel veel diverse belevenissen, soms wel leuk, soms niet
    het lijkt wel op het gewone leven, haha
  8. Stans:
    16 mei 2019
    Op de foto weer een mooi, vredig landelijk tafereeltje. En een obelisk die lijkt op die van Limoges. Mooi!!!
  9. Loes:
    17 mei 2019