Dag 52. Van Thiviers naar Sorges. 21 k.m.

18 mei 2019 - Sorges, Frankrijk

Gisteravond met 4 franse pelgrims uit wezen eten in het restaurant van de camping. Daar hadden ze een pelgrimsmenu en dat is voedzaam , goedkoop en toch lekker. Daarna bij één van hen nog een afzakkertje genomen. Ze mogen in Frankrijk zelf een soort digestief  maken. Daar zit dan wel veel alcohol in  maar is wel lekker. De weersverwachting was dat we buien zouden krijgen vandaag en dat klopte aardig, helaas. Want ik heb de hele dag met het regenpak aan gelopen. In de refuge van Sorges zit alles vol. Dat betekent  dat op de slaapzaal 8 bedden staan en bezet zijn. De refuge wordt gerund door een Belg uit Brussel. Dat is wel fijn want hij spreekt ook Nederlands en hij is de kok vanavond.  Ik ben benieuwd wat we te eten krijgen. Tot nu toe was het altijd goed. Morgen naar Périgueux. Een iets langere afstand dan vandaag en het is droog morgen, dus het regenpak kan in de tas blijven. Komt weer goed. En nu ben ik echt wel over de helft. Een gek gevoel maar dat zal vast wennen.

1. Henk en Connie:
    18 mei 2019
    Succes morgen en hopelijk geen regen
  2. Hild:
    Top!! Gefeliciteerd: Over de helft 👌🏼
  3. Eveline:
    Weer een mijlpaal! Nu ben je er bijna 😉
  4. Stans:
    18 mei 2019
    Het is wel duidelijk waarom het landschap steeds zo prachtig groen is. Regen. Morgen hopelijk droog.
    De tweede helft van je tocht gaat nu ook vast wel lukken. Proficiat. 👍
  5. Alice Timmers:
    18 mei 2019
    Met droog weer loop je morgen de eerste kilometers van de tweede helft zo weg
    Succes
  6. Inge:
    18 mei 2019
    Dan ben je in juni waarschijnlijk al te ver van de Dordogne, jammer maar we zullen zien. Morgen genieten van een droge dag