Dag 49. Van Limoges naar Flavignac. 28 k.m.

15 mei 2019 - Flavignac, Frankrijk

Gisteren om 16.00 uur mijn schoenen opgehaald en daarna zouden we met andere pelgrims iets gaan drinken. Één van hen heeft een camper en daar hebben we met 6 man wat gedronken. En omdat het wat later ging worden werd er ook maar wat eten op tafel gezet. Iets simpels maar onder deze omstandigheden smaakte dat best. Vanmorgen weer eerst wat brood gekocht voor onderweg en tien op pad. Het duurde wel 1,5 uur voor ik de stad uit was. Leuk is anders. Het was maar goed dat de schoenen gerepareerd waren want de route was de hele dag op asfalt. Met die nieuwe hakken worden de schokken tenminste nog een beetje gedempt. Vannacht slaap ik op de camping in een blokhut omdat de refuge hier al vol was. Het wordt n. l. Steeds drukker op de camino. Uit pure armoede heb ik maar tot maandag de onderkomens gereserveerd. Jammer dat het zo moet maar het is niet anders. Vandaag prachtig weer gehad maar ook dat gaat waarschijnlijk veranderen. We zullen het zien.

1. Henk en Connie:
    15 mei 2019
    waarschijnlijk de juiste keuze gemaakt Joost om je slaapplek voor verschillende avonden vast te leggen , vooral omdat het steeds drukker wordt. Succes morge
  2. Alice Timmers:
    15 mei 2019
    het zijn wel hele afstanden die je iedere dag aflegd.
    fijn dat het zo goed gaat, morgen dag 50, een mijlpaal!!
    je had 100 dagen gepland, dus zou je op de helft kunnen zijn, SUCCES
  3. Stans:
    15 mei 2019
    Hopelijk blijft het morgen droog. Een goede wandeldag gewenst.
  4. Til en Maarten:
    16 mei 2019
    Niks mis mee toch om alvast in het voren slaapplaatsen te reserveren?! Wij zijn even een weekje weg geweest en zien dus dat je al flink bent opgeschoten. Bedankt voor de kaart! Op de helft van het aantal dagen, ook van het aantal kilometers? Weer een bon route toegewenst!