Dag 48. Van St.Léonard-de-Noblet naar Limoges. 23 k.m.

14 mei 2019 - Limoges, Frankrijk

De beslissing om in St. Léonard te overnachten was goed.  Ik was de volgende dag goed uitgerust. Ben vroeg opgestaan zodat ik op tijd bij de schoenmaker in Limoges wilde zijn. Gelukkig wilde hij de schoenen direkt repareren zodat ik geen dag hoef te verliezen. Direkt de schoenen ophalen en inschrijven bij de zusters Franciskanessen waar ga slapen. Nog even kijken of er ergens wat te eten is en dan weer op tijd naar bed. Morgen wacht een route van 27 k.m.en het wordt weer goed weer. Genieten dus. Voor morgen en overmorgen zijn de overnachtingen ook al geregeld. Overmorgen slaap ik bij Nederlanders. Is weer eens wat anders dan in een refuge.

1. Stans:
    14 mei 2019
    Lekker weer op de (prachtige) foto’s te zien. Weer goed schoeisel. Overnachtingsadressen geregeld. Heerlijk genieten nu. Goede tocht morgen.
  2. Stans:
    14 mei 2019
    Je bent bijna op de helft?
  3. Peter :Lammers:
    14 mei 2019
    Goede schoenen en overnachtingen geregeld, dat geeft een goed gevoel denk ik.Die 27 km, die kun je nu wel weer aan.
  4. Henk en Connie:
    14 mei 2019
    Fijn dat het weer goed is gegaan met het wandelen en reparatie. Bij de zusters slapen geeft ook een goed gevoel ?? Denk ik . Moet he dan ook weer naar de kerkdienst Joost ? Geniet ze morgen .
  5. Cis:
    Lekker op stoom pap!
  6. Alice Timmers:
    14 mei 2019
    weer mooie foto's Joost, en met hersteld schoeisel weer door.succes morgen
  7. Louis en Anneke Keijzers:
    15 mei 2019
    Alles goed geregeld, geeft ook rust!
  8. Joost Verbunt:
    15 mei 2019
    Klopt. Maar vrijdag wordt moeilijk. Een grote afstand en veel regen.