Dag 34. Nevers.

26 april 2019 - Nevers, Frankrijk

In mijn laatste blog ging het over de man met de hamer. Wat is er sindsdien gebeurt. Aangezien ik echt een paar dagen rust moest hebben en Hélène op 28 april in Nevers zou zijn om een paar dagen met me mee te lopen, hebben we besloten dat ik naar Nevers zou gaan. Maar hoe naar Nevers te komen. Gelukkig dat Franciska op internet de weg weet want zij had François "geregeld". En met François ben ik naar Nevers gereden. Zo had ik een paar dagen de tijd om goed uit te rusten. En dat dat nodig was bleek wel snel. Meestal ben ik vroeg wakker maar de tweede dag in Nevers werd ik pas om 10.30 uur wakker. Uitslapen heet dat. Nu gaat het steeds beter zodat we maandag samen kunnen gaan wandelen. Mijn hartelijke dank aan al mijn volgers voor de opbeurende en positieve reacties. Dat heeft mij goed gedaan. Dank.

1. Hild:
    26 april 2019
    Wat fijn dat Francis de oplossing kon aandragen èn regelen. Echt top! 👍🏼Dat geeft rust, zowel fysiek als mentaal. En je nu verheugen op de komst van Hélène!! 👫
  2. Louis en Anneke Keijzers:
    Goed geregeld.
  3. Henk en Connie:
    26 april 2019
    Heel verstandig Joost om naar je lichaam te luisteren en een stukje met de auto te overbruggen. Dan kunnen jij en Héléne maandag heerlijk samen verder wandelen. Succes van ons.
  4. Inge:
    26 april 2019
    Geniet lekker samen volgende week en goed dat je ff een pas op de plaats hebt gemaakt. Je hebt al zo’n prestatie geleverd, op naar de volgende fase volgende week.
  5. Charles:
    26 april 2019
    Dat is nou het fijne van deze tocht volgens mij: je doet het op jouw manier!! Geniet van Nevers; mooie stad en een goede voortzetting maandag. Bon camino
  6. Stans:
    26 april 2019
    Dat hoort ook bij pelgrimeren: je aanpassen bij wat kan. Het loopt niet altijd volgens plan. Gelukkig dat je maandag met Hélène kunt lopen. Geniet er van en doe haar mijn groeten. 🤔
  7. Angela:
    26 april 2019
    fijn dat je herstelt, geniet volgende week van samen lopen!
  8. Chris Bergmans:
    27 april 2019
    Joost, quite interesting how the body reacts to physical exertion over extended time. You've walked a month and I am very impressed with what you have accomplished thus far. I assume that with additional rest days your trek will take longer than planned? And I also assume that it is ok for you to take as long as needed to finish? Please give Helene greetings from me and Linda!
  9. Til en Maarten:
    27 april 2019
    Fijn dat het weer goed gaat en gelukkig had en nam je tijd en ruimte om te recupereren! Een hele fijne week samen met Hélène. Til
  10. Alice Timmers:
    27 april 2019
    slim opgelost Joost. veel plezier met je komende etappes, zet 'm op!!
  11. Joost Verbunt:
    27 april 2019
    Alle eer komt aan Franciska toe.