Dag 30. Van Troyes naar Bouilly. 15 k.m.

22 april 2019 - Bouilly, Frankrijk

Vandaag sloeg de man met de hamer toe. Hoewel het weer goed was en het wandelen ook goed ging, ging het s-middags ,zonder waarschuwing ineens fout. Ik kon geen stap meer verzetten. Doodmoe. Gelukkig was mijn overnachtingsadres vlakbij. Tot het weekend ga ik uitrusten en daarna zal het wel weer beter gaan. In het vervolg misschien meer rustdagen inplannen zodat dit niet meer gebeurt.

1. Peter :Lammers:
    22 april 2019
    Dag Joost, de man met de hamer is heel vervelend. Maar je hebt denk ik heel veel te verwerken en dat kost tijd. Maar je zult wel herstellen de komende dagen.
  2. Henk en Connie:
    22 april 2019
    Ja Joost, dat is vervelend, uitrusten is een goed idee en daarna gaat het zeker weer goed met je. Morgen is het toch een bijzondere dag voor je, 65 jaar van harte gefeliciteerd . Drink er maar een lekker glas wijn op.
  3. Henk en Connie:
    22 april 2019
    1 jaartje ouder ...oké toch proficiat hoor .
  4. Frank Bergmans:
    23 april 2019
    Hi Joost. I have been following your blog since you started your pilgrimage. I'm sorry to hear that things did not go well today. Hopefully a couple of days rest and you'll be able to continue. Good luck
  5. Hild:
    23 april 2019
    Goedemorgen Joost, dat wil je natuurlijk niet, heel onverwachts de ‘man met de hamer ontmoeten!’ Neem je tijd om uit te rusten en bij te komen. Maar vooral ook stil staan bij deze bijzondere dag! JARIG!! 🎈Van harte gefeliciteerd!
  6. Saskia:
    23 april 2019
    Hoi Joost, vervelend dat het wat minder ging. We hopen dat je het nu weer op kunt pakken. In ieder geval Van Harte met je verjaardag 🎂🎂 namens al je collega's van Smits Opleidingen
  7. Alice Timmers:
    23 april 2019
    Hieperdepiep HOERA!!! van harte gefeliciteerd Joost, geniet van je verjaardag in Frankrijk, pak er vanavond ,maar een wijntje op
  8. Stans:
    23 april 2019
    Ha Joost. Gefeliciteerd met je verjaardag 🥂🇳🇱🍰👍. Je hebt een verstandige body die je op tijd waarschuwde. Goed uitrusten dan kun je weer verder.
  9. Frank Bergmans:
    23 april 2019
    Happy Birthday Joost. I hope you're feeling better today. Enjoy your special day.
  10. Thea:
    23 april 2019
    Joost van harte gefeliciteerd. En geniet de komende dagen. Rust lekker uit.
  11. Henriette Lijnders:
    23 april 2019
    Proficiat Joost. Hopelijk heb je goed uit kunnen rusten en ook kunnen genieten van je verjaardag. Succes als je de tocht weer oppakt.
  12. Guusje Meurs:
    24 april 2019
    Hallo Joost, als wij allemaal positieve energie naar je toe sturen dan kan jij weer lopen. Ik begin en stuur liefde naar je toe.
  13. Til en Maarten:
    25 april 2019
    Ha Joost, ik hoop dat je weer nieuwe energie hebt gekregen. Goed dat je lijf aangaf dat je even rust moest nem en. Nog maar een paar dagen en Hélène loopt met je mee!