Van Grossouvre naar Augy-sur-aubois. 18 k.m.

1 mei 2019 - Augy-sur-Aubois, Frankrijk

Met stralend weer vertrokken naar Sancoin. Een levendig stadje waar markt was en we inkopen konden doen. We zijn die drukte niet meer gewend en vinden het he heerlijk om in alle rust weer te gaan wandelen langs het kanaal van Berry. Hélène  heeft zelfs de zonnebrand nodig gehad en ik heb mijn hoed op gehad. Heerlijk weertje dus.  We bleken de enige gasten in de pelgrimsherberg " nos Repos ".  De eigenaar van deze herberg is een nederlandse oud aalmoezenier. Die is hier alleen aan het begin en het einde van het seizoen. Er zijn hospitaleros, vrijwilligers, die afwisselend hier een paar weken zijn en de gasten ontvangen. Nu zijn dat Aik en Simone uit Goes. Aik is een ervaren pelgrim en heeft veel goede tips gegeven. We hebben heerlijk buiten kunnen eten met zijn allen. Wat een verwennerij.

1. Peter :Lammers:
    1 mei 2019
    Dat is op zijn tijd heel fijn en zonneschijn is ook heel welkom. Succes de volgende agen.
  2. Henk en Connie:
    1 mei 2019
    Dat ziet er gezellig uit. Hier kun je niet buiten eten en met een jas naar buiten. Het weer gaat zelfs veranderen naar 10 graden overdag. Dus geniet van de heerlijke temperatuur daar in Frankrijk. Succes morgen
  3. Hild:
    1 mei 2019
    Een dag met een gouden randje❗️🌞👫
  4. Henk en Connie:
    Dat is jammer.
  5. Stans:
    1 mei 2019
    Wat leuk te horen dat jullie het naar jullie zin hebben. Veel warme groeten uit het half-/zwaarbewolkte kikkerlandje.
  6. Inge:
    Wat heerlijk daar
  7. Alice Timmers:
    2 mei 2019
    Genieten mag ook gewoon tijdens zo'n tocht, leuke ontmoetingen om te koesteren
  8. Angela:
    2 mei 2019
    geniet samen van de mooie dagen.
  9. Els Verhoef:
    2 mei 2019
    Wat fijn dat jullie zulk lekker weer hebben. Bijzonder om zo samen een weekje te lopen. Succes en geniet lekker van wat jullie tegenkomen !