Dag 42. Van Cluis naar Gargilesse. 15 k.m.

8 mei 2019 - Gargilesse-Dampierre, Frankrijk

De weersvoorspellingen waren niet zo goed voor vandaag. En dat klopte. We waren Cluis nog niet uit of de regenbroek kon al aan en de regenhoes kon om de rugzak. Hoewel ik een uitstekende regenjas heb kon hij toch niet voorkomen dat mojn kleren toch een beetje nat werden. Ook de regenhoes van de rugzak kon het water niet helemaal tegen houden. Het is maar goed dat alle spullen in de rugzak ook nog in plastic zakken zitten anders was alles nat geweest. De schoenen waren van buiten wel nat maar van binnen mooi droog.  Die andere nederlander wilde doorgaan naar een ander adres. Hij heeft meer haast dan ik. Hij loopt bijna elke dag 30 tot 35k.m. maar ook hij was al een keer de man met de hamer tegengekomen. Ben benieuwd hoe lang hij dat nog volhoudt. Op de camping aangekomen heb ik maar meteen de kachel in het chalet aan gedaan zodat morgen alles weer droog is. Vanavond op de camping een beetje eten en dan kan ik morgen weer verder. Het weer zou dan iets beter moeten zojn. Ik wacht wel af.

1. Hild:
    8 mei 2019
    Lijkt me niet prettig Joost, al due nattigheid! Duim voor je dat het morgen droger is.
  2. Louis en Anneke Keijzers:
    8 mei 2019
    Jammer van het slechte weer. Maar, na regen ..................
    De voorspellingen worden langzaam beter.
    Gunstig voor je dus. Suc6.
  3. Stans:
    8 mei 2019
    Gelukkig heb je je spullen in de rugzak droog kunnen houden. Toi, Toi voor goed weer morgen.
  4. Inge:
    8 mei 2019
    Dan is het in Italië toch nog iets je beter, in ieder geval al een paar dagen droog en een graad of 16-17. Veel succes morgen hopelijk iets droger
  5. Henk en Connie:
    Ik hoop dat je morgen beter weer hebt . Succes
  6. Cis:
    8 mei 2019
    De regenjas niet voor niets meegesjouwd ;)
  7. Alice Timmers:
    8 mei 2019
    gelukkig een adres waar alles weer goed kan drogen
    morgen nieuwe kansen op droog weer