Van Sarzay naar Cluis. 20 k.m.

7 mei 2019 - Cluis, Frankrijk

Gelukkig was ik de enige pelgrim die overnachtte in de blokhut. Zo kon ik n.l. alle  4 de dekens pakken die ik ik nodig had  want het was steenkoud vannacht. Vanochtend vroeg  met 2 graden en zonneschijn vertrokken voor een niet al te grote route door de weilanden. Onderweg steekt er dan nog een hert over wat altijd een leuk gezicht is. In de refuge in Cluis is ook nog een andere nederlander binnen gekomen. Dus we zijn met z,n tweeën.  Morgen een korte route omdat dat beter uitkomt met de dagen erna.

1. Stans:
    7 mei 2019
    Hopelijk is het vannacht en morgenochtend een wat aangenamer temperatuur. Een mooie wandeling morgen.
  2. Angela:
    zo, wat zal dat koud geweest zijn afgelopen nacht. Succes met het vinden van slaapplaatsen komende tijd
  3. Alice Timmers:
    7 mei 2019
    dat was wel effe heel fris, gelukkig overdag een zonnetje
    hopen dat de temperaturen vanaf nu een beetje beter worden
  4. Henk en Connie:
    7 mei 2019
    Je ziet en ontmoet wel veel onderweg Joost hopelijk vannacht niet zo koud . Succes morgen