Dag 4. Van Vessem naar Postel. 20 km.

27 maart 2019 - Mol, België

Na een goede nachtrust en een goed ontbijt wordt ik uitgezwaaid door de leiding van de pelgrimshoeve. Vandaag zal de route veel door weilanden en bossen gaan. De route loopt langs de rivier "De Kleine Beerze ". Echt makkelijk lopen ging niet want hoewel het de laatste tijd niet zoveel geregend had was het pad toch nogal drassig. Daardoor schoot het niet zo op. Halverwege sta ik op mijn  routekaart te kijken waar ik heen moet stopt er een meneer en vraagt of hij mij kan helpen. Ik vertel het hem en hij wil mij doodleuk de verkeerde kant opsturen, niet in de gaten hebbende dat ik te voet ben en niet de route van de auto's moet hebben. Een paar uur verder sta ik weer op mijn kaart te kijken en vraagt weer een meneer waar ik naar toe moet en vraagt ook of ik misschien naar Santiago moet. Ik bevestig dat en hoj zrgt dat hoj een paar jaar geleden dat ool gedaan heeft. Weliswaar een iets andere route maar toch. Hij vertelt dat hij vrijwilliger in een refuge in Spanje is geweest en een prachtige tijd heeft gehad. Hij wenst mij veel plezier en gaat weer. Wat toevallig maar zo schijnt het wel meer te gaan. Ik loop door naar mijn overnachtingsadres in Postel en ga kijken of ik nog ergens iets kan eten. Morgen een route naar Meerhout.

1. Hild:
    Mooi Joost zo’n onverwachte ontmoeting!! Succes en veel wandelplezier morgen. 🌞
  2. Henk en Connie:
    27 maart 2019
    Zo zal het je hele wandeltocht wel gaan Joost. Veel bijzondere mensen met bijzondere verhalen. succes morgen met de wandeltocht naar Meerhout.
  3. Louis:
    Wat een toeval. Wel leuk. Suc6 morgen👍
  4. Joost Verbunt:
    27 maart 2019
    Dit soort ontmoetingen schijnen meer voor te komen. Hoe meer naar het zuiden hoe meer kans op dit soort ontmoetingen.
  5. Cis:
    27 maart 2019
    Leuk pap! En het buitenland is bereikt! Tot snel!!
  6. Joost Verbunt:
    27 maart 2019
    Als ik in het volgende buitenland ben dan schiet het aardig op. Tot dan. Ik kijk er naar uit.
  7. Saskia:
    27 maart 2019
    Leuk dat soort ontmoetingen!
  8. Joost Verbunt:
    27 maart 2019
    Waarschijnlijk komen er hier nog wel meer van. Hoe meer ik naar het zuiden afzak hoe meer. Zeggen ze