Dag 24. Van Épernay naar Montmort-Lucy. 20 k.m.

16 april 2019 - Montmort-Lucy, Frankrijk

Deze blog is iets later dan gepland maar  Angela en Reyer kwamen onverwacht naar Montmort-Lucy dus geen tijd gehad om deze blog te doen. Het was ontzettend gezellig en we hebben samen lekker gegeten en heel veel bijgekletst.

Vandaag bijna de hele dag regen gehad dus het lopen in de bossen werd daardoor wel moeilijker, maar alles is goed gegaan. In het bos geluncht in de auto van de boswachter en we zagen reeën het bospad oversteken. Nadat we ons in het hotel geïnstalleerd hadden kwamen er nog drie pelgrims waarmee we gezellig gekletst hebben. Omdat  er feestdagen aankomen en veel overnachtingsadressen vol kunnen zijn hebben we zovast vooruit geboekt.

1. Angela:
    16 april 2019
    Top avondje met jullie beiden 👍
    Dank jullie wel.
  2. Inge:
    16 april 2019
    Goed bezig beiden
  3. Henk en Connie:
    Gezellig en zo onverwacht . Ik kan me zo voorstellen dat jullie genoten hebben. Joost mooie kaart uit Reims is aangekomen en natuurlijk blijf ik je volgen . Ik kijk er iedere dag maar uit .