Dag 19. Van Bazancourt naar Reims. 17 k.m.

11 april 2019 - Reims, Frankrijk

Na een wel heel summier ontbijt om 8.00 vertrokken richting Reims en wegens wegwerkzaamheden had ik een paar kilometer meer. Maar dat is niet z'on ramp. Gelukkig scheen de zon en was de grond opgedroogd. Want anders had ik vandaag wel heel lang in de klei moeten lopen want het grootste gedeelte van de route ging over kleipaden tussen de akkers door. De route zelf was niet moeilijk, gewoon rechtdoor. En dan kom je in Reims aan en duurt het nog een uur voordat je bij de kathedraal bent. Daar heb ik mijn stempel gehaald. Het ging heel vlot vandaag. Om 8.00 uur vertrokken en om 12.45 uur stond ik voor de kathedraal. In het hotel is een wasmachine dus daar gaat alle was in en is het weer schoon. Morgen een rustdag en overmorgen ga ik Franciska van het station ophalen om samen een paar dagen de camino te gaan doen. Dus morgen geen blog.

1. Lotte Verbunt:
    11 april 2019
    Wat bijzonder om samen met Franciska een paar dagen te gaan lopen. Geniet van deze bijzondere ervaring!
  2. Henk en Connie:
    11 april 2019
    Uitrusten morgen en dan samen veel wandelplezier.
  3. Inge:
    Enjoy reims
  4. Eveline:
    11 april 2019
    Dat is vlot gegaan vandaag! Lekker even een welverdiend dagje uitrusten morgen en dan weer fris en fruitig met Cis op pad!
  5. Joost Verbunt:
    11 april 2019
    We hebben een eenvoudig hotel maar alles erop en eraan. Heerlijk even uitrusten.
  6. Stans:
    11 april 2019
    Lekker uitrusten in Reims en veel plezier op de tochten met Francisca
  7. Charles:
    11 april 2019
    Heerlijk, die lege wegen voor je. Ik kon daar zo van genieten, jij ook?
  8. Joost Verbunt:
    11 april 2019
    Alleen met droog weer. Als die wegen nat waren had je een kilo klei aan je schoenen hangen
  9. Thea:
    12 april 2019
    Al bijna 3 weken op weg. Geniet van je vrije dag. En natuurlijk de komende week met Francisca.
  10. Joost Verbunt:
    Dat gaat vast lukken
  11. Els Verhoef:
    12 april 2019
    Wat is het toch een mooi avontuur zo te horen. Nu gezellig met je dochter op stap. Geniet er samen van !
  12. Joost Verbunt:
    Dank je Els. Ik denk dat het wel goed komt
  13. Alice Timmers:
    13 april 2019
    heerlijk genieten van een vrije dag in Reims, en morgen een fijn moment met Cis, dat is ook genieten
  14. Joost Verbunt:
    13 april 2019