Dag 10. Van Noville- sur- Méhaigne naar Namen.. 25 k.m.

2 april 2019 - Namur, België

Omdat het vandaag een route van zeker 25 k.m. zou gaan worden ben ik maar op tijd vertrokken. Het weer was bewolkt en het was fris. De route was niet zo moeilijk Gewoon over het rechte fietspad naar Namen. Onderweg nog even boodschappen gedaan want we moeten wel eten. Bij mijn overnachtingsadres even voor de grap op de weegschaal gestaan. 1 kilo afgevallen en dat in 9 dagen. Is op zich niet erg maar wel op blijven passen.

Loop ik op het fietspad in Eghezéé komt een fietser mij achterop. Hij remt een beetje en zegt dat ik.op de goede weg ben. Heel fijn maar dat had ikzelf ook wel door. Maar goed, de bedoeling was goed. En wat ik nog niet had meegemaakt gebeurde vandaag. REGEN. Gelukkig niet zo hard maar ik moest voor de  eerste keer ook mjn regenbroek aan. Gelukkig had ik geen poncho. Ik bleef keurig droog.In Namen moest ik de hele stad door voor mijn overnachtingsadres. Was zo gebeurd. Namen is toch niet zo groot als ik gedacht had. Morgen naar Dinant. Een kortere route dan vandaag. Ongeeer 20 k.m.. moet kunnen.

1. Angela:
    2 april 2019
    Dus de aangeschafte regenkleding heeft voldaan👍
  2. Eveline:
    2 april 2019
    Klinkt weer als een goede dag! En je hebt je regenkleding nu in ieder geval niet voor niets meegenomen ;)
  3. Joost Verbunt:
    2 april 2019
    Als je wil mag jij mijn regenkleding ook wel een keer lenen.
  4. Henk en Connie:
    2 april 2019
    Joost, ik kijk iedere dag weer uit naar je verslag van de afgelopen dag. Zo kan ik je een beetje volgen en na het lezen denk ik , wat is het toch knap. Succes morgen en hopelijk dan geen regen.
  5. Joost Verbunt:
    Connie.
    Ik vind het wel heel leuk dat je een beetje bijhoud wat ik allemaal meemaak. Vandaag was het niet zoveel maar wie weet wat mirgen brengt.
  6. Inge:
    Namen en Dinant beide mooi, ondanks regen maar na 🌧 komt🌞. Toi toi morgen
  7. Stans:
    2 april 2019
    Nu ben je met die regen, echt ‘ ingewijd’ als pelgrim. Hopelijk is het morgen niet zo fris.
  8. Joost Verbunt:
    2 april 2019
    Helaas. Het blijft fris met kans op regen. Het zij zo. Ik heb gelukkig een goed regenpak.
  9. Ted & Hilda:
    3 april 2019
    Genoeg afwisseling onderweg klinkt door uit jouw reisverslag. Morgen weer een 'vlakke' dag?
  10. Joost Verbunt:
    3 april 2019
    Goedemorgen. Je bent al vroeg wakker vandaag inderdaad een vrij vlakke dag. De hele dag lopen langs de Maas tot aan de abdij van Leffe waar ik overnacht.
  11. Marlies Verbunt:
    3 april 2019
    Hallo Joost.We houden je in de gaten.Nog gefeliciteerd met Theo.Doe je best
  12. Joost Verbunt:
    3 april 2019
    Dag Marlies. Tot nu toe gaat het heel goed. Overdag wandelen en zorgen dat je de volgende dag goed uitgerust bent. Vandaag een koude snijdende wind op kop. Niet leuk maar morgen moet het iets beter weer worden.
  13. Margreet en Ruud:
    Hoi Joost,
    10 dagen alweer onderweg. Super dat je dit doet. Geniet, ondanks de regendruppels, van de omgeving, verhalen en de mensen die je ontmoet.
    groeten Margreet
  14. Joost Verbunt:
    3 april 2019
    Dag Magreet. Ondanks de regendruppels geniet ik met volle teugen. Elke dag is anders.vannacht slaap ik in de abdij van Leffe.