Dag 11. Van Namen naar Leffe ( Dinant). 25 k.m.

3 april 2019 - Dinant, België

Hoe moe ik s-avonds ook ben de volgende morgen ben ik weer uitgerust en daar ben ik blij om. Dat betekent  dat mijn lichaam zich goed en snel hersteld. Als dat zo blijft heb ik niets te klagen. We wachten maar af.

Vanochtend om 8.30 uur begonnen met lopen in de kou en de temperatuur werd er in de loop van de dag niet beter op. Alles heb ik gehad, zon ,regen,hagel en een snijdende koude wind op kop.  Gelukkig helpt een regenbroek niet alleen tegen de regen maar ook tegen de wind. Ook een Buff was heel prettig. Je ziet er dan niet uit maar van de wind heb je dan in je gezicht geen last meer.

1. Inge:
    3 april 2019
    Mooie foto’s en route maar geen lekker weer, maar de voorspellingen worden beter
  2. Charles:
    3 april 2019
    Leuk om je te volgen Joost. In deze plaats hebben ze vast wel een plaatselijk biertje!!
  3. Cis:
    Ik heb zon besteld!
  4. Joost Verbunt:
    3 april 2019
    Keigoed, want het eas vandaag hartstikke koud
  5. Stans:
    3 april 2019
    Dat is heel mooi, dat je steeds goed uitgerust bent. Niet de gebruikelijk ‘off-day’ de 5e of de 10e wandeldag. Wat is een Buff? Warme groet.
  6. Henk en Connie:
    3 april 2019
    Ja Joost wat is een Buff ? werkelijk geen idee. Hopelijk is het morgen niet zo"n rotweer. Succes
  7. Joost Verbunt:
    4 april 2019
    Moeilijk uit te leggen. Het is een kokervormige shawl. Je moet hem over je hoofd aantrekken. Dan heb je hem om je nek, maar je kunt hem ook half voor je neus en mond doen.
  8. Joost Verbunt:
    4 april 2019
    Dat is een kokervormige shawl. Je moet me n daarom over je hoofd aantrekken. Je kunt hem ook half over neus en mond doen.
  9. Louis en Anneke Keijzers:
    4 april 2019
    Fijn dat het allemaal zo goed gaat, Joost.
    Geniet ook zeker van de omgeving!
  10. Joost Verbunt:
    4 april 2019
    Ik loop vooral door veel bos en weilanden. Één en al natuur dus.
  11. Stans Ligthart.:
    4 april 2019
    Ha Joost. 30 km met 9 kilo: petje af.
    Mooie foto,s. Vooral die met mist en de saxofoons. Morgen Frankrijk in ?
  12. Joost Verbunt:
    4 april 2019
    Nee Stans. Morgen ga ik Belgiē weer even in. Givet ligt n.l. al in Frankrijk. Maar wel net op de grens. In Dinant staan overal saxofoons ter ere van de uitvinder er van .