Van Charenton-sur-Cher naar St. Amand- montrond/Orval. 14 k.m.

3 mei 2019 - Bourges, Frankrijk

Vanochtend op tijd vertrokken. We hoefden weliswaar niet zo ver te lopen, maar dan konden we om 13.25 uur de trein naar Bourges nemen. En dat lukte. Vanmiddag dus in Bourges rond geslenterd, een erg leuk stadje. Het weer zat ook weer mee, lekker zonnig. Deze dag was een hele mooie afsluiting van onze wandelweek samen. Hélène  treint morgen van Bourges terug naar het noorden. Ik ga weer terug naar Orval en pak mijn wandeling weer op naar het zuiden.

1. Henk en Connie:
    3 mei 2019
    Jammer Joost, dat Héléne weer naar huis gaat, dat zal weer wennen zijn om alleen verder te wandelen. succes
  2. Hild:
    Goede terugreis Hélène. Dat zal inderdaad weer wennen worden voor beide partijen! Lieve groet 😘
  3. Inge:
    3 mei 2019
    Bourges is ontzettend mooi. Geniet nog samen vanavond en morgen weer een goede reis.
  4. Alice Timmers:
    maak er een mooie avond van en neem de herinneringen mee in je volgende wandel dagen
  5. Til:
    4 mei 2019
    Succes verder, Joost, in je uppie!
  6. Peter :Lammers:
    Iets waar jullie naar uitgekeken hebben is weer voorbij. Hopelijk zijn jullie beide gesterkt.