Dag 46. Van Marzac naar Dognon. 30 k.m.

12 mei 2019 - Saint-Laurent-les-Églises, Frankrijk

Vanochtend eerst even eten gekocht voor omderweg en toen vertrokken.  Nou , ik kon al meteen aan de bak.  Ik was het dorp nog niet uit of ik kon meteen beginnen met klimmen. Het ging alleen maar omhoog en omhoog. 7 kilometer lang. Stijgen is hijgen is de uitdrukking.  Nou dat klopt wel.  Er kwam geen eind aan en maar hijgen. Maar ook nu was de natuur weer prachtig. Onderweg ben ik nog wat bekenden tegen gekomen  die ook allemaal naar Santiago gaan. Omdat we elkaar al meer tegengekomen waren leken het wel oude bekenden. We hebben daarom ook maar wat telefoonnummers uitgewisseld voor als we samen in Limoges zijn. Kunnen we misschien iets afspreken samen . Voor vannacht had ik een refuge gereserveerd  maar bij aankomst was er niemand en die refuge zag er nou niet bepaald schoon ui. Dus besloten om door te lopen naar een camping en daar een blokhut gehuurd. Voor morgen moet nog even gebeld worden of ik er kan overnachten maar dat zal waarschijnlijk geen probleem opleveren.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Eveline:
    12 mei 2019
    Gezellige blokhut! Lijkt me een goed alternatief :)
  2. Inge:
    12 mei 2019
    Pff, dat zal spierpijn zijn. Maar lekker slapen vannacht en dan gaat het vast morgen weer. Prachtige omgeving daar.
  3. Louis en Anneke Keijzers:
    12 mei 2019
    Ziet er goed uit die blokhut. Dit is nog altijd beter dan een vieze kamer......
  4. Hild:
    12 mei 2019
    Wat een leuk “onderkomen”! Prachtige omgeving.
  5. Henk en Connie:
    12 mei 2019
    De blokhut ziet er gezellig uit , zo in de zon. Groot gelijk dat je bent doorgelopen . Ook morgen weer veel succes.
  6. Stans:
    12 mei 2019
    Fijn dat het met de overnachtingen uiteindelijk goed gaat. Alvast spiermassa kweken voor straks. En genieten maar.
  7. Alice Timmers:
    12 mei 2019
    ziet er weer goed uit Joost