Dag 2. Veghel naar Son en Breugel. 17 km.

25 maart 2019 - Son, Nederland

Bij een overnachtings adres in Veghel heerlijk geslapen. Na het ontbijt heeft Piet mij een heel stuk op weg geholpen. Deze tweede dag was er één met buien en veel harde wind. Dus de regenhoes moest regelmatig  om de rugzak. Gelukkig had ik meestal de wind in de  rug. Het wandelen gaat onverwacht zeer goed maar met 17 km. Per dag heb ik genoeg tijd om regelmatig te rusten. Aangekomen on Son en Breugel heb ik koffie gedronken bij Connie en Henk. Daarna door gelopen naar Theo waar ik overnacht. Morgen naar Vessem

1. Henk en Connie:
    25 maart 2019
    Dat was leuk dat je lang kwam Joost. Nu op naar Vessem.
  2. Joost Verbunt:
    Hartelijk dank voor de koffie. Ik was er aan toe.
  3. Piet en Antje:
    25 maart 2019
    Joost, het was heel gezellig om jou in ons huis te ontvangen. We hebben over van alles en nog war gekletst. Langs deze weg nogmaals een hele fijne tocht gewenst: buen camino!
  4. Joost Verbunt:
    Ik heb het enorm naar mijn zin gehad. Nogmaals mijn hartelijke dank en het gaat jullie goed.
  5. Ted & Hilda:
    25 maart 2019
    Leuk om te lezen, Joost. Succes morgen en mooi wandelweer natuurlijk.
  6. Chris Bergmans:
    26 maart 2019
    Leuk dat je tijd had om Connie, Henk, en je broer te zien.
  7. Alice Timmers:
    ook vandaag weer veel wandelplezier toegewenst