Fdag 17. Van Lalobbe naar Chateau-Porcien. 22 k.m.

9 april 2019 - Château-Porcien, Frankrijk

Gisteravond onder het genot van een glas rode wijn de avond al kletsend aan de keukentafel doorgebracht. Na een goede nachtrust en ontbijt richting Chateau-Porcien in druilerig weer vertrokken.  En al het hier regent blijft het water op het land liggen. Dus modder alom en moeilijk begaanbare paden. Op het eind van de morgen werd het droog maar toen was het kwaad al geschiedt. Schoenen en broek zagen er niet uit. Maar hopen dat er vanavond verwarming is zodat er gewassen kan worden. Onderweg een Belg tegengekomen. Hij moest ook naar Chateau-Porcien en dat hebben we samen gedaan.  Aangekomen eerst naar het gemeentehuis voor een stempel en toen naar het café voor een biertje. Daar hadden ze de sleutel van ons onderkomen dus konden we meteen door naar onze slaapgelegenheid. Ze hadden verwarming dus alle vieze spullen maar meteen gewassen en te drogen gehangen. Als alles goed is zijn de kleren morgen weer droog. Vanavond een beetje eten in het café en dan morgen naar Bazancourt. De laatste stop voor Reims. Ook dat komt weer goed.

1. Henk en Connie:
    9 april 2019
    hopelijk morgen wat beter weer en dan op naar Reims. Leuk dat je dochter dan mee gaat lopen. Samen veel verhalen te vertellen denk ik. succes morgen
  2. Joost Verbunt:
    9 april 2019
    Helaas wordt het weer morgen niet beter. 70% kans op regen. Ik probeer dan maar een beetje uit de weilanden en bossen te blijven. Het zo als het is.
  3. Eveline:
    9 april 2019
    Vanavond maar een extra glaasje wijn na zoveel regen ;) Reims ziet er volgens mijn weerapp in ieder geval beter uit na morgen! Vast aan Cis te danken haha!
  4. Joost Verbunt:
    9 april 2019
    Net wat je zegt. NA morgen. Want morgen is regenkans 70%. Maar het komt goed.
  5. Stans:
    9 april 2019
    Was het van die vettige klei die aan je schoenen kleeft zodat je op ‘dikke zolen’ gaat lopen? Een troost(je): het gaat weer voorbij. Prachtige foto’s met die nevel. De laatste is een kunstwerk. Goede tocht met je dochter.
  6. Joost Verbunt:
    9 april 2019
    Dank je. Dat gaat vast en zeker goed komen
  7. Louis:
    10 april 2019
    Na regen komt ..................
  8. Joost Verbunt:
    10 april 2019