Dag 53. Van Sorges naar Perigueux. 23 k.m.

19 mei 2019 - Périgueux, Frankrijk

Het eten dat de kok gisteren had klaargemaakt viel niet tegen. De soep was zelfs heerlijk.  Er waren aardappels, boontjes uit blik en rundervink. Als toetje natuurlijk kaas en fruit.  Vanochtend weer een frans ontbijt. Stokbrood met jam. Daar kan niemand de dag mee doorkomen, dus eerst maar weer langs de bakker voor lekker vers brood. Ik dacht dat het droog zou blijven maar helaas. Toch nog regelmatig buien. Dus ook vandaag weer de regenbroek aan. De route ging vandaag weer door heel veel bos wat met die regen misschien niet zo verkeerd was. Bij aankomst in Périgueux  begon eindelijk de zon een beetje te schijnen. Heerlijk. Dan smaakt een biertje op een terras een stuk lekkerder.In de refuge hier wordt vanavond niet gekookt dus hebben we met een paar man maar pizza besteld. Morgen na het ontbijt gaat het richting château de Puyferrat. Dat is ongeveer 26 k.m.

1. Henk en Connie:
    19 mei 2019
    Succes morgen en dan zonder regen .
  2. Angela:
    19 mei 2019
    Leer je steeds meer mensen kennen? Wat lijkt mij dat leuk!
  3. Alice Timmers:
    19 mei 2019
    jammer van het weer, maar volgens mij hou je de moed er goed in
  4. Stans:
    19 mei 2019
    Wat een mooie stadjes kom je tegen onderweg!! Mooie kerken. Hoewel dat op den duur wel gaat vervelen. Weer een mooie wandeling gewenst, morgen.
  5. Loes:
    19 mei 2019
    Dat klinkt gezellig ondanks dat het weer een beetje tegenvalt! Geniet en lekker wandelen! Liefs uit Nijmegen!
  6. Joost Verbunt:
    19 mei 2019
    Als het goed is slaap ik morgen op een kasteel. De campingbeerder heeft dat voor mij geregeld. Moet goed komen dus.