Dag 15.Van Rocroi vaar Aubigny-les-pothees. 24 k.m.

7 april 2019 - Aubigny-les-Pothées, Frankrijk

Laten we de dag van gister maar snel vergeten. Nog niet z'on vermoeiende dag meegemaakt maar de ontvangst op het overnachtingsadres maakte veel goed. Een heerlijke couscous met rode wijn, een heerlijke nachtrust, een zeer goed ontbijt en niet te vergeten, mijn kleren waren weer schoon. Perfekt toch? Het was nog even afrekenen en een stempel in het boekje en ik kon weer gaan. Het was een heerlijke dag.  Gewandeld  door bos , weiland, heuvels  en kleine dorpjes met grote kerken . In het bos een paar mensen tegengekomen en één daarvan groette wel heer vriendelijk. Wat bleek: bij haar zou ik deze avond overnachten. En dat klopte. Aangezien ik de enige pelgrim was die op deze route aan het lopen was. Aangekomen op mijn logeeradres had zij mij herkend en ik haar ook. Er werd meteen bier in geschonken en gekletst. Heb net gedoucht  en om 19.00 uur gaan we dineren. Komt weer helemaal goed.

1. Inge:
    Tof!
  2. Henk en Connie:
    smakelijk ...
  3. Charles:
    Cool
  4. Joost Verbunt:
    7 april 2019
    Als je van heuvels houdt moet je hier zijn
  5. Stans:
    7 april 2019
    Ha Joost, meelopen met jou? (zie gisteren) Graag, maar ik loop, 9 jaar na dato, nog maar 10-15 km per dag met veel rustmomenten en rustdagen. Niet echt jouw stijl, lijkt me.
    Zonnige dag morgen.