Dag 13. Van Givet naar Vierves-sur-Viroin. 22 k.m.

5 april 2019 - Viroinval, België

Er zijn wel eens dagen dat de ochtend beter begon. S'-morgens ontbijten met franse kaas is nou niet wat ik gewoon ben, het was erg koud en mistig. Is wel eens anders geweest. Maar goed, in de loop van de dag werd het wel beter. De zon kwam er door en de temperatuur steeg. Heerlijk wandelweer dus. Het was ook een dag door prachtige natuur en kleine dorpjes. En natuurlijk door de heuvels want ik zit hier wel in de Ardennen. Gisteren was wel een lange dag dus vandaag maar een beetje korter, wat voor de rest van de week net wat beter uitkomt. De route van vandaag begon in Frankrijk en eindigde in Belgie.  Heel raar maar morgen eindigt  hij in Rocroi en dat ligt weer in Frankrijk.  Morgen voor het weekend even kijken waar ik boodschappen kan gaan doen. Zal wel niet meevallen met al die kleine dorpjes hier. We zullen wel zien.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Henk en Connie:
    5 april 2019
    Mooie foto’s Joost . Fijn dat het weer snel wat beter werd . Morgen ook weer succes
  2. Henk en Connie:
    5 april 2019
    Wij hebben vandaag nog iemand gezien die met een Jacobs schelp ook de tocht aan het lopen is.Toch speciaal dat je dat nu opvalt.
  3. Joost Verbunt:
    Leuk toch.
  4. Reijer:
    5 april 2019
    Wat een prachtige route was dat! Mooie wandel paden en die mist is toch wel sfeervol!
  5. Joost Verbunt:
    5 april 2019
    Het was een prachtige route. Het is hier echt mooi. Als je een keer tijd over hebt ga hier dan maar een naar toe
  6. Alice Timmers:
    5 april 2019
    nou al een heel eind op weg, nu in een mooi gebied, wij zijn daar op vakantie geweest en hebben iedere dag van belgië naar frankrijk en vice versa gewandeld
    schitterend
  7. Charles:
    5 april 2019
    Geweldig Joost, mist, zon, stinkkaas als ontbijt, let maar op; straks in Frankrijk krijg je in een steelpannetje opgewarmde koffie. Ondertussen lekker wandelen en genieten van de mensen die je tegenkomt en de, steeds wisselende omgeving. Leuk om je te volgen!
  8. Stans:
    5 april 2019
    Prachtige route, schitterende foto’s. Mist is wel koud en kil maar ook wondermooi.
    Ik krijg echt last van heimwee naar mijn Rometocht als ik dit zo zie.
  9. Joost Verbunt:
    5 april 2019
    Kom je toch een paar dagen meelopen.😀
  10. Inge:
    6 april 2019
    Toi toi toi weer vandaag, maar in zo’n mooie omgeving komt dat goed